
Od jakości wyposażenia biurowego zależy efektywność pracowników. Komfortowe i eleganckie wnętrze dobrze świadczy o samym pracodawcy. W tym artykule podpowiemy, jak zaaranżować biuro i jakie meble najlepiej wykorzystać.
Aranżacja biura – o czym pamiętać?
Każdy pracodawca powinien dbać o to, by jego podwładni byli zaangażowani w pracę. Ważne jest, aby identyfikowali się z marką, czuli się w firmie dobrze i chętnie do niej przychodzili. Sposobów na motywowanie pracowników jest mnóstwo. Jednak żaden z nich nie przyniesie efektu, gdy w miejscu pracy nie będzie panowała przyjazna atmosfera. Zależy ona przede wszystkim od aranżacji. Brudne, obdrapane ściany, stare laptopy i niewygodne krzesła na pewno nie sprzyjają produktywnej pracy. Biuro powinno być posprzątane i dopasowane do specyfiki branży. Inaczej będzie przecież wyglądało wnętrze kancelarii notarialnej, a inaczej agencji reklamowej. Podstawą są ergonomiczne stanowiska pracy składające się z wysokiej jakości wyposażenia. Ze względu na dużą elastyczność pracy biurowej, dobrze powinny sprawdzić się meble mobilne. W niektórych firmach egzamin zdają budki akustyczne. Jednak największe znaczenie ma to, aby pracownik miał dostęp do wygodnego siedziska. Jakie krzesło biurowe powinno sprawdzić się najlepiej?
Herman Miller Aeron – fotel o wielu możliwościach
Herman Miller to wiodący producent mebli. Jego projekty wykorzystywane są w największych instytucjach. Swoje krzesła tworzy z myślą o potrzebach pracowników biurowych. Dowodem tego jest produkt Herman Miller Aeron. Choć zadebiutował już 1994 roku, przeszedł mnóstwo modernizacji, dopasowując się tym samym do współczesnych wymogów. Fotel możesz obejrzeć na przykład na stronie https://www.bakata.pl/kategoria-produktow/krzesla-biurowe/herman-miller-krzesla-biurowe/. Design fotela sprzyja naszym plecom – maksymalizuje komfort w miejscach, gdzie siedzisko styka się z ciałem. Jego mechanizm pozwala płynnie przechodzić z pozycji pochylonej do wyprostowanej. Dzięki temu jest wygodny i nie powinien negatywnie wpływać na plecy.